Iată că a mai trecut un an și, cu bune și rele, am ajuns la o nouă ediție de Festivus. 🙂 Sper că ţineţi minte primele articole dedicate sărbătorii de Festivus din anii trecuţi, de pe TvBlog, un top inițiat și publicat anual de zanduka. Am decis că merită sărbătorit în continuare chiar dacă acum suntem TvAddicted Blog, pentru simplul fapt că în fiecare an ni se oferă motive peste motive, mai ales în lumea serialelor.
Pentru cine a uitat sau nu a citit articolele de pe TvBlog dedicate sărbătorii, Festivus este opusul Crăciunului, e sărbătoarea inventată de Frank Costanza, tatăl lui George din Seinfeld. El şi-a dorit o sărbătoare pentru toţi cei care sunt obosiţi de Crãciun şi de festivul impus de acesta. Aşa că de Festivus, care se sărbătoreşte cum bine aţi ghicit pe 23 decembrie, oamenii împodobesc un stâlp de metal, nu îşi fac cadouri, iar în ritualul numit Airing of Grievances îşi reproşează unul altuia (şi lumii întregi) toate dezamăgirile din timpul anului.
Ca şi în anii trecuţi, vom adapta Festivus la tematica noastră, adică vă invit să vă exprimaţi toate dezamăgirile din 2018 legate de seriale: anulări, seriale noi slabe, seriale vechi care au devenit slabe, actori care nu se potrivesc în rol, personaje preferate ucise sau scoase din serial, finaluri ratate. Orice nu v-a plăcut, aici e locul, în jurul stâlpului metalic! 😀
- Raisa:
- Anularea Marvel’s Daredevil – dacă la Luke Cage am trecut cu vedere, iar la Iron Fist tristețea a durat vreo 5 minute, la Daredevil nu a fost atât de ușor. Și când te gândești că urmează anularea The Punisher… Oricum, este de văzut dacă aceste titluri vor ajunge pe minunta platforma Disney+, iar dacă o vor face, în ce formă – Frank Castle și Matt Murdoch sunt cu mult prea violenți pentru publicul de prinți, prințese și finaluri fericite ale target-ului de audiență vizat de Disney plus că, fiind anterior o co-producție Netflix, nu știu dacă se va putea continua cu aceeași distribușie așa că…un alt Punisher? Un alt Daredevil?
- Anularea Scorpion – pe bune? După ce te chinui să înfiripi ceva timp de trei sezoane ai grijă ca în 22 de episoade să distrugi trei ani de muncă. Ca să nu mai vorbim de anularea ivită de te miri unde, cauzată în mare parte de fanii cuplului Walter/Paige care au preferat să renunțe la serial în a doua parte a S4, preferând să rămână cu episoadele sezoanelor 1-3.
- Anularea Code Black – se pare că a treia oară a fost cu noroc pentru CBS și au reușit să îl anuleze, rămânând fără niciun procedural în grila postului iar noi rămânând cu spitalele extra-tech de pe la alte televiziuni, amorurile de prin debara, elicoptere prăbușite și doctori cu probleme. Purrrr—-fect.
- Drama The Ranch – tranziția completă de la o comedie reușită la o dramă în adevăratul sens al cuvântului. Și, bineînțeles, concedierea lui Danny Masterson și gestionarea dispariției lui Rooster.
- Finalul The Originals – pe bune??? Finalul The Originals sau cum să distrugi toate personajele într-un singur sezon de doar 13 episoade. O decizie mai proastă ca alta, personaje moarte doar de dragul de a crea audienței un tremol, iar un final lacrimogen doar ca să se justifice în Legacies de ce Hope este antisocială și protagonista-erou.
- Legacies – Dragoni? Nimfe ale pădurii? Garguli? Arahnide gigante? Cu greu poți trece peste primele cinci episoade dar când nu ai ce face pe la 3 dimineața să zicem că ai o toleranță mai ridicată. Povestea care a reușit să motiveze apariția acestor ființe mistice să zicem că începe să capete contur și oarecare interes însă sunt multe minusuri la personajele supporting – posibil să reflecte publicul tânăr/ YA de azi dar doamne, sunt mult mult mult prea exagerați și ceva care parcă nu îi face să se muleze pe personajele interpretate.
- De netrecut cu vederea ultimele sezoane din Lucifer și Designated Survivor – să zicem că acum cu trecerea la Netflix vor putea să își ia revanșa.
- Mirela:
- Counterpart
- This is Us sezonul curent
- Marius (mArS):
- Stargate: Origins
- Yellowstone
- Krypton;
- Sezonul 2 pentru – Goliath, Ozark, Luke Cage, 13 Reasons Why, 3%
- Luiza (movieaddicted):
- Camping
- Ultimul episod din Killing Eve
- Indru:
- Supernatural – cam slăbuț sezonul nou.
- Alienist – n-am rezistat un episod întreg.
- Britannia – slab rău și cu violență excesivă nejustificată.
- Lost in Space – personaje enervante, Terra Nova era genial!
- Anularea Superior Donuts – fuck it, au anulat cea mai mișto comedie!
- Star Trek: Discovery – O dezamăgire pentru Star Trek. Dacă se chema altfel și era în alt univers ar fi fost altceva, dar pentru Star Trek e slab rău. Mult prea mult PC BS pentru mine.
- Senor Magnum P.I. – Nu știu de ce au încercat asta…
- Doctor Whoman – Nu știu de ce au încercat nici asta… De fapt mint, știu de ce, dar consider că e absurd.
- MacGyver – Nu știu de ce mai încearcă în continuare cu asta…
- Anularea Scorpion
- Cristian:
Stargate Origin
- Bogdan (Bgdi):
- Disney – corporația asta distruge tot ce îi iese în cale. A reușit să distrugă franciza Star Wars, animațiile pe care le-au lansat în ultimii ani sunt penibile și acum mazilesc tot ce înseamnă serial decent cu super-eroi, totul din cauza unei platforme dubioase care vrea să rupă gura târgului, mânați de succesul pe care îl are Netflix. Cumpărând acum și Fox… mai lipsește să își bage nasul și în Warner Bros.
- The Flash – cândva era entertaining, acum doar frizează penibilul și îți jignește inteligența, scenariu tot mai slab și un snoozefest de-a dreptul
- Here and Now – a fost un serial despre nimic, iar asta mi s-a părut interesant, numai că nimic-ul ăsta a durat vreo 9 episoade, iar al zecelea voia să fie grandios, însă a ieșit o mare mizerie.
- Midnight, Texas – încă nu știu de ce mă mai uit la serialul ăsta.
- Iron Fist – nu pot să îmi explic cum poți să scoți trei seriale foarte bune și bune, iar al patrulea, din același univers, să iasă o mare dezamăgire, de două ori!
- Aron:
- Sezonul 6 Orange is the New Black (m-am oprit la ep. 3)
- Camping – Actori foarte buni irosiți pe niște roluri foarte antipatice
- Here and Now (singura explicație plauzibilă, Alan Ball pe mushrooms)
- Andrei (raiden):
- Sezoane foarte proaste pentru Legion și Preacher, două dintre seriale care mi-au plăcut foarte mult anul trecut.
- Nici Westworld nu e departe, a avut un sezon prea încâlcit, mi se pare că s-a dus într-o direcție aiurea.
- Anulările serialelor Marvel de pe Netflix, în special Daredevil.
- Plus anularea American Vandal.
- **Robert (un cititor :p )
- Iron Fist – Rar mai ai “norocul” să vezi o astfel de prostie pusă în execuție sub sigla Marvel. O mizerie de scenariu care te face să te gândești pentru ce nimicuri sunt plătiți unii…
- House of Cards – O harababură de sezon, practic și-au bătut joc de tot ce au realizat până acum. Un scenariu încâlcit care te face să treci cu vederea peste interpretarea foarte bună realizată de Robin Wright și Michael Kelly.
- Modern Family – Gata, e de ajuns, m-am săturat de glumele forțate și de vocea enervantă a Sofiei Vergara. Ce a fost frumos s-a terminat!
Uuuu am uitat complet de Festivus! 😀 Și puteam să jur că sunt doar vreo 2-3 persoane pe blog, nu atâtea. 😆
Iată și listuța mea de dezamăgiri: (de la cele mai recente până la Festivusul trecut)
the hook up plan
1983
baby
chilling adventures of sabrina
riverdale
mayans m.c.
a discovery of witches
maniac
the good cop
manifest
iron fist – s2 îmi plăcu mai mult decât luke cage s2
goldbergs
this is us
modern family – abandonat a patra oară, cred
the innocents
mr mercedes
ozark
sharp objects
casual
succession
yellowstone
ranch – unde-i comedia ?
the affair
luke cage
reverie
patrick melrose
colony – pus pe listă doar fiindcă l-au anulat 😦
lost in space
imposters – că l-au anulat 😦
westworld – cred că nici ei nu știu ce fac acolo
handmaid’s tale
brockmire
trust
the terror
atlanta
hap and leonard
sneaky pete
you me her
altered carbon
here and now
collateral
the end of the f***ing world
mocaic
waco
falling water
black mirror
Cam astea m-au dezamăgit în ultimele 365 de zile. Oare care mi-au plăcut ? 😆
Sărbători fericite, mă bucur să revăd atâtea nume cunoscute !
LikeLike
Suntem in varianta slim aici, insa de sarbatori ne place sa apelam la prieteni vechi.
Asta e o lista mai ceva ca a lui Mos Craciun, nu gluma. Pai ce mai astepti, te asteptam cu Top 10 2018 (preferate), surpriza anului si de ce nu, ce alta categorie mai ai. 🙂
LikeLike
P.S. la Festivus:
origin
new girl
life sentence
ce fu ok:
dogs of berlin
the good doctor
last man standing
bodyguard
sick note
13 reasons why
the 100
jessica jones
love
crashing
the path
grace and frankie
ce fu marfă:
counterpart
kominsky method
outlander
tell me a story
the little drummer girl
daredevil
god friended me
shameless
big bang
young sheldon
insatiable
jack ryan
sinner
condor
younger
goliath
cobra kai
colony
imposters
bosch
barry
the good fight
timeless
billions
good girls
everything sucks!
izombie
ce-am adorat:
the marvelous mrs maisel – e marvelous, zice și titlul !
travelers – i :heart: david 😀
homecoming – acting de primă clasă + stilul lui sam esmail
my brilliant friend – surpriza anului
you – guily pleasure a anului + penn badgley excelent în acest rol
kidding – pur și simplu m-a fermecat, și nici nu-l sufăr pe jim carrey 😆
atypical – real
anne with an e – ca un basm
better call saul – vince giligan poate face orice să fie fascinant
castle rock – all those references 😆
the durrells – îi ador pe toți 😆
santa clarita diet – oly oly oly !
the americans – l-au încheiat frumos 😦
și sigur mai lipsesc „câteva” 😆
LikeLike
Și românești:
Primăverii a început bine, dar la 50 de episoade în 3 luni au luat-o rău pe arătură, e clar că Strunilă a rămas fără subiecte.
Triplusec fu fain, dar umorul chiar că fu triplusec.
Ninja Warrior mi-a plăcut, dar erau prea lungi episoade, te plictisești să revezi o probă de 20 de ori.
Hackerville… meh, slab rău. „Nu face sens.”
Umbre nu am încercat, deși îl tot laudă lumea. Pur și simplu nu pot să-l încep. Nu știu de ce. Poate în 2019.
PS: Friday Night Dinner a avut încă un sezon excelent.
LikeLike
Nu știu cum am uitat de altul pe care l-am adorat. The Haunting of Hill House, mă așteptam să fie un horror de 2 lei și când colo nu mă puteam dezlipi de ecran.
LikeLike